Shadows on 5th avenue.

Stau acum si ma uit prin camera .. un calendar de birou imi arata luna august care are alaturi de date o frumoasa fata blonda care face reclama la „Majorica” (o firma de bijuterii) , undeva pe strazile din New York . Pe peretele din fata mea se intinde o frumoasa priveliste a „Empire State Building” , e un fotocolant cu New York care imi incanta privirea in fiecare dimineata . Langa usa sta asezat pe jos un cos alb .. imi ascund acolo cateva reviste de moda , pe care le-am mai furat din cafenele sau pur si simplu stateau prafuite intr-un chios de ziare. 🙂 

https://www.facebook.com/stefanadanciuphotography?pnref=lhc

_SDP9644_SDP9632-Edit _SDP9646-Edit _SDP9657 _SDP9659 _SDP9699-2 _SDP9699-1 _SDP9635_SDP9639-1 _SDP9648

Lasă un răspuns

