The Notebook

In iunie am inceput proiectul The best movies. Primul afis de film pe care l-am refacut a fost „Hunger Games ” cu Katniss-Mara Apofaian. Timp de o luna m-am tot gandit la un nou film cunoscut pe care as putea sa-l transpun in imagini , primul care mi-a venit in minte a fost „Fast and furious” ..  din pacate nu am reusit sa il termin , din mai multe motive .

In noiembrie am revazut filmul „The Notebook” si am realizat ca in banca din spatele meu sta chiar Allie , Ioana Ralu . Cu ajutorul ei si a lui Delia Milascon (hairstyle) am reusit sa dau viata filmului „The Notebook”_SDP4979-Edit _SDP7921-Edit _SDP7929-Edit _SDP7949-Edit-Edit-2 _SDP7959-Edit _SDP7969-Edit _SDP7970-Edit _SDP7976 _SDP7989-Edit-Edit A1-Edit.jpg-1 A3-Edit A5-Edit A8-Edit

Lasă un răspuns

