my october :)

Toamna. Octombrie. Violet, rosu, portocaliu, burgundy.

_sdp0852-edit-2

Imi apar pe Instagram fotografii cu „October,surprise me”, „Hello October”, „Wait for October love”. Mi-am propus sa realizez cat mai multe proiecte toamna asta. Este singura perioada din an cand nu ai nevoie de un decor planificat pentru shooting.. natura este pictata in cele mai frumoase culori iar frunzele se astern pe jos ca un covor multicolor.

37309-hello-october

Stii unde se vede cel mai frumos toamna? Pe bulevardul de la cetate. Dar nu acum. Eu astept vantul care alearga grabit peste copacii rosiatici si covorul infinit de frunze. Toate acestea la lumina felinarelor. E magie.

La inceputul lui septembrie am avut o sedinta foto cu Michelle. Ne-am intalnit la cetate. Impreuna am decis „sa fugim” de aglomeratie si masini. Am traversat strada sa ajungem pe strazile vechi. La fiecare shooting explorez orasul ca un turist, imi place sa merg in locuri diferite de fiecare data, sa gasesc strazi pierdute cu parfum istoric.

_sdp0811-edit-2

~

Red Bowling. In toate filmele cu adolescenti  gasim scene de la bowling. Incepand cu filmele de la Disney si pana la Men in black. Am vrut sa vad cum e intr-un film.. asa ca .. eu si Andreea am mers la bowling. Andreea purta o tinuta eleganta care era in contrast cu decorul pop-art. Eram doar noi doua, aparatul (Df-ul ) si o pieasa din categoria „Best of 2016” pe fundal.  La iesire.. in parcul municipal ne asteptau cateva masini de epoca. De la decorul pop art am dat timpul inapoi pana la broscutele „old beetle”.

_sdp0900-edit

~

A venit toamna.. Imi iau pe mine un jerseu, imi fac un ceai fierbinte si ma uit pe geam cum cad frunzele.  A venit toamna.

_sdp0807-edit-2

_sdp0810-edit-2

_sdp0819-edit-2

_sdp0826-edit-2

_sdp0835-edit-2

_sdp0846-edit-2

_sdp0851-edit-2

_sdp0882-edit_sdp0893-edit_sdp0913-edit_sdp0921-edit_sdp0930-edit_sdp0938-edit_sdp0941-edit_sdp0943-edit

 

 

Lasă un răspuns

