In the fall- the story

My favorite color is autumn

„Strada mea” e pictata in culori calde de toamna. Toamna s-a oprit la colt de casa mea. Rosu,galben,violet.. asa se descrie un peisaj de octombrie.

14705875_1150915778279081_38997069654597978_n

Imi doream să realizez cateva fotografii pe strada lui „octombrie”, pana nu era prea tarziu.

Întotdeauna asteptam sa fie Decembrie, sa treaca perioada de toamnă .. aveam impresia ca e sumbră si monotonă. Am gresit. Am descoperit in zilele de toamnă cele mai frumoase culori din natura. M-am plimbat prin ploaia de frunze de cate ori am avut ocazia. De fiecare data când eram in drum spre casa, de la scoala .. imi schimbam traseul doar ca sa ajung pe bulevard. Mergeam pe un covor de frunze pana acasa.

_sdp3212-edit

Nu stiu de ce vorbesc la trecut, ca si cum s-ar fi terminat, abia acum a inceput. Am sa mai merg prin frunze ceva timp.. pana se schimbă totul in zăpadă.

_sdp3174-edit

Duminica am avut parte de shooting-ul mult dorit, alături de Bea. Strada era gata decorată. Noi am dus un scaun alb , ca sa dramatizăm puțin pozele😉
Toate frunzele erau pentru noi. Aveam muzica live. In pivnița unei case repeta o trupă. Le mulțumim pentru muzica de fundal. Abia astept alte shooting-uri in acest decor minunat !

_sdp3215-edit-3

Rain is just confetti from the sky
Mother Nature has the box of crayons ♥️

_sdp3193-edit-3_sdp3196-edit_sdp3214-edit_sdp3231-edit

_sdp3171-edit_sdp3173-incercare-2

Lasă un răspuns

