Save the date

A fost odata.. ca din file de basm.. intr-un oras indepartat.. doi tineri indragostiti, Alina si Felix. In ochii lor se citeste dragostea.. iar in gesturi pasiunea si tandretea. In 28 octombrie 2017 povestea lor abia incepe, se aud clopote de nunta..

La un ceai am reusit sa surprind probabil, cele mai frumoase poze de cuplu de pana acum. Fotografiile sunt naturale,asa sunt ei. Se iubesc !!

_sdp8250

In octombrie am fost intrebata de Alina daca vreau sa le fac cateva fotografii, pentru „Save the date”. Eram asa de incantata  ❤ imi faceam diferite scenarii. Ma gandeam la o sedinta foto romantica dar totodata naturala nu vroiam ceva regizat.

_sdp8242

Imi aduc aminte.. duminica dimineata, in ziua in care aveam shooting-ul, ploua, era urat afara. Incercam sa o conving pe Alina ca nu are importanta vremea, ne descurcam oricum , nu ne sta in cale vremea rea. La 12 ne-am intanit in Café Tutun, o cafenea de pe Bolyai, in care am intrat prima data acum,pentru shooting.

_sdp8254-edit

Alina cu Felix ma asteptau sus, langa un cappucino si un ceai. Cafeneau asta imi amintea de stradutele inguste ale Vienei cu parfum instoric.. oriunde te uitai era o cafenea, fiecare cu alt design.

_sdp8282-edit-edit

Am inceput sedinta in cafenea. Le-am spus sa povesteasca si sa se simta bine, nu aveam nevoie de poze false, atunci de ce ar fi “save the date”. Pe strada ce urca spre Universitatea de arte era parcata o broscuta “old beetle”, era in locul potrivit la momentul potrivit ;).

_sdp8298

Chiar le-am spus ca asa tare mi-ar placea sa am o broscuta vintage , sunt asa dragalase si finute. Foarte rar am a fost nevoie sa le spun cum sa stea in fotografii. Cele mai multe cadre ii reprezinta pe ei, asa cum sunt.

_sdp4156-edit

_sdp4160-edit_sdp4167-edit-2_sdp4170-edit-2_sdp4172-edit-2_sdp4199-edit-2_sdp4241-edit-edit_sdp8234-edit-2_sdp8261-edit-2_sdp8285-edit_sdp8296-edit-2_sdp8300-3_sdp8338-edit

Mai jos va las o melodie care se potriveste cu povestea noastra.

Lasă un răspuns

