Ice flowers

-” Stefana, te cauta cineva”
Ies pe hol si vad o fata. Oare cine e..? ma gandeam eu.

_sdp0233-edit-2
Lacris. Imi spune ca a participat la un concurs si a extras dintr-o tombola numele meu: o sedinta foto cu mine. Atunci mi-am amintit povestea. Doua fete voluntare din Pedagogic, m-au intrebat cam cu o luna in urma, daca vreau sa sponsorizez cu o sedinta foto.

_sdp0246-edit

Am programat impreuna sedinta foto, undeva pe la inceputul lui Decembrie, mai precis in 4. Lacris e intr-o scoala cu mine, la Peda, deci practic suntem colege. Apreciez persoanele care se dedica in totalitate pentru shooting. Se pregatesc, se aranjeaza, se preocupa de tot si putem discuta liber.. ne imbinam la un loc toate ideile. Lacris e una dintre aceste persoane.

_sdp0277-edit

Pe 4 decembrie, ne-am intalnit pe bulevard. Probabil.. am realizat cele mai reusite portrete de pana cum. Avea in par o coronita din flori albastre, parca erau de gheata (descriere pe Insta). Chiar in timpul shooting-ului discutam despre Next Top Model.. cum au mers fetele din emisiune la Polul Nord, sa promoveze costumele de baie. Nici nu pot sa-mi imaginez, ok. Ma opresc aici.. brrr!!

_sdp0305-edit
Ps: Am mancat vata de zahar !!
Cand mai vine iarna? Ma refer la zapada, nu la ger. Frig avem, dar zapada nu. Sper sa ninga saptamana asta.. pregatesc un proiect de iarna, cu Craciunite !
Ps2: Ieri, pagina Stefana Danciu fashion&photography a implinit 4 ani !!

14543779_1225958167461910_7997788244801829913_o

001

_sdp0231_sdp0238-edit_sdp0239-edit_sdp0249-edit_sdp0251-edit_sdp0257-edit-2_sdp0289-edit_sdp0309-edit_sdp0314-edit

Lasă un răspuns

