Velvet Christmas

O sedinta foto cu bucluc..

Vineri urma sa avem o sedinta foto de Craciun. Am reunit echipa de acum doi ani, de la shooting-ul de Halloween. Totul era stabilit: locatia, tinutele, parul, ora la care sa ne intalnim.


La ora 17 si cateva minute ne-am intalnit la locatie.. locatia oficiala, nu am sa spun unde, nu are importanta. Am intrat cu zambetul pe buze si bratele incarcate cu toate accesoriile pe care le-am pregatit. Erau asa multe!
_sdp6983-2
Dupa mai putin de 10 minute am iesit afara nervoasa si dezamagita! Cei responsabili de locatie ne-au dat planurile peste cap, intervenise altceva in sala respectiva si nu mai puteam desfasura sedinta foto. Nu stiam ce sa fac! M-am uitat la fete.. erau aranjate, machiate, pregatite pentru o frumoasa poveste de iarna. Imi parea asa de rau! Imi doream sa fac pozele atunci, vineri, de la ora 17, nu in orice alta zi.
_sdp6997
Pana la urma am decis sa plecam de acolo, spre Adelys studio, cel putin pana gaseam o alta locatie. La salon am stat doar cu telefonul in mana cautand alte posibile locatii. Norocul nostru s-a numit Radu, un prieten bun. El a rezolvat sa putem face sedinta foto in Old City Pub. Deja era 18:30…
_sdp6980

Povestea noastra a inceput la Old City Pub.
Anul acesta am asteptat si inca astept Craciunul cu sufletul la gura! Simt ca va fi un Craciun special!! Am impodobit casa de la 1 decembrie si bradul saptamana trecuta. Acum cateva zile am fost pe strazile care merg la platou.. si e atat de frumos sa vezi cum sunt impodobite toate casele. Mi-ar placea sa pot intra in fiecare dintre ele, sa vad atmosfera de Craciun si traditiile fiecarei familii.
Imi rearanjez camera in fiecare zi , am atat de multe idei cu privire la decorarea ei cu obiecte de Craciun.
_sdp7197_sdp5863-edit

Sa revin la povestea Craciunitelor.. 4 craciunite in Old City Pub. Am dus o gramada de accesorii, de la ursuleti de plus pana la acadele. Le-am folosit aproape pe toate. Am terminat shooting-ul dupa ora 21. Decorul de la old City Pub a rupt povestea noastra de Craciun in doua parti. Fotografiile prezinta 4 fete elegante, intr-un decor de Craciun clasic, care ma poarta cu gandul la „The great Gatsby”- cu Leonardo Dicaprio.
_sdp02331

Cand am ajuns acasa mi-am derulat in minte intamplarile de peste zi. Am avut ghinion! Insa .. in tot raul este si un bine. 
Au iesit fotografii superbe !! uneori lucrurile pe care nu le planificam, sunt mai reusite.

Craciun fericit tuturor, alaturi de cei dragi!! ❤
_sdp0197_sdp0201-2_sdp0217-2_sdp0222_sdp0230-2_sdp0235-2_sdp0248_sdp0259-edit41_sdp0287_sdp0298-4_sdp0305_sdp0327_sdp0335_sdp02492_sdp6988_sdp6990-2_sdp7002
Dresses: Magazinul Caius si Magazinul Fash
Hair: Adelys Studio
Lasă un răspuns

