„I’m happy to sit in a cafe and watch people. It’s my favorite thing to do, for sure ! „

Ma uit prin geamurile înalte la cerul cenusiu, ploua ca vara, dar e frig si e februarie. Ma pierd cu gandul la ceva.. pentru putin timp.

Nivo

Suntem la inceputul sedintei foto, intr-o noua cafenea din oras, Nivo. Cu ceva timp in urma era o florărie aici, cel putin asa imi amintesc.

_sdp2459

O cafenea foarte simpla, dar totusi sofisticată.Aici albul se imbina cu gri, un gri de Payne. E o cafenea modernă.

_sdp2493

Probabil.. am ramas cel mai placut surprinsă de mansardă, mai degrabă podul a fost transformat in cea mai romantica încăpere pe care am vazut-o in ultima vreme.”E ca un castel”.Pe pereții din stanga sunt doua geamuri velux.. insa cele trei ferestre micute de pe peretele opus, compun in totalitate parfumul romantic al încăperii. Sunt înconjurate cu cărămida.. care le ofera un aspect oval. Aici am inceput shooting-ul, primele fotografii.

1-edit-edit-3

„Am coborat in holul principal”. Urmatoarele fotografii le-am facut langa geam. Aveam o imagine întipărita in minte. Imi imaginam o fotografie prin geam, era locul si momentul potrivit. Crina avea paltonul pus pe umăr, îndeajuns de jos incat sa se vada detaliile de pe camasa, erau fluturași negri, cred.. Decorul l-am completat cu un capuccino clasic.

10-edit

Încăperea cu numarul doi ne incanta cu o bibliotecă alba, pe care se afla diferite carti motivationale despre succes si societate – DVD-uri -Cd-uri, tot felul de accesorii decorative.

3-edit-edit

~Younger, younger, younger, are you? Younger, younger, younger, you ain’t getting any! Tocmai ascult melodia asta si realizez ca fredonez refrenul, doar refrenul il stiu din melodia asta. Youger de la Seinabo Sey~

16729015_1905685266379997_168093258324187878_n

 Deschid usa de la Nivo si imi dau seama ca nu mai plouă, sunt si cateva raze de soare, dar totusi inca e frig si e februarie. Pentru putin timp.. ma pierd cu gandul la ceva.

2-edit-3_dsc9038-edit-2_dsc9053-edit-2_dsc9117-edit_dsc9065-edit-2_dsc9087-edit-2_sdp2473-edit-edit-2-2

Lasă un răspuns

