Pagina mea s-a nascut din pasiune…

Hmm.. e destul de placut afara, e chiar cald. Oo stai, ploua? Nu pot sa cred! ninge cumva?  (26 martie)

Cu cateva ore in urma,vorbisem cu gemenele unu si doi, bine fie, Lacris si Sigrid, despre o sedinta foto, in centru.

Ce e Albă ca şi creta,
Moale ca lâna,
Uşoară ca pana,
Piere ca spuma? (Zapada) .. (…) era doar o gluma, dar a nins putin inainte sa ies din casa, pregatita pentru poze.

M-am intalnit cu gemenele in fata la casa casatoriilor. Treceam acum cateva zile prin apropiere si am avut un feeling ciudat, nu ma refer la casa casatoriilor, astept sa ma casatoresc, aveam un sentiment legat de cateva fotografii posibile pe strazile respective. Una pesta alta, m-am intalnit cu Lacris si Sigrid in jur de ora 16 (ora mea preferata de facut poze). Era perfect. Am spus si in articolul anterior despre cat de mult imi place sa fac poze pe ploaie, sau dupa ploaie.

_DSC3134-Edit-Edit

Am filmat tot shooting-ul cu Gopro hero4. Urmaream pe instagram diferite persoane care filmau cu gopro, mi se parea atat de fascinant, in special filmarile “under water”. Impreuna cu gemenele am realizat un scurt making off sau ..mai bine zis behind the scene.                                                                  ~

Sunt pe terasa acum. Mananc Nutella, dintr-un borcan oarecum urias. E atat de cald afara, in sfarsit stau in tricou, dupa o iarna relativ lunga. Nu bate vantul, asa imi confirma si morisca prinsa de gardul vopsit in alb. Stau acum si ma gandesc- a fost chiar frig weekend-ul trecut,cand am facut pozele cu gemenele. Eram putin confuza cand mi-am scos din dulap paltonul, duminica trecuta, dar am intuit eu ceva in legatura cu vrema de afara.

_DSC3133-Edit-Edit

Ne-am ratacit pentru a doua oara pe strazile din oras. Am urcat pe Bolyai si dupa putin timp am cotit la dreapta , pe strada cu Universitatea de Arte. Acolo mi-a placut, mereu imi place pe strada aia, deci, ne-am oprit pentru cateva poze si mai nou.. filmari. In continuare am mers pe strada de la maternitatea veche, ne-am intors si am ajuns inapoi pe Bolyai. Hmm! Cred ca nici daca aveam GPS nu ocoleam atat de repede.

~

Luni, 3 aprilie, incep oficial sezonul pentru fotografii de promotie. Sincera sa fiu, din ianuarie astept cu nerabdare lunile aprilie si mai. Saptamanile ce urmeaza trebuie sa fie perfecte. De ce? sunt si ultimele mele saptamani de scoala. Trist.. imi va fi dor. Imi va fi dor de tot ceea ce inseamna scoala.. liceu, colegi, activitati, nazdravanii.

_DSC3180-Edit-2

 

~

Pagina mea s-a nascut din pasiune. Pagina mea are suflet, pentru ca tot ceea ce fotografiez poarta o bucatica din mine, din emotiile, principiile si visele mele. Pentru frumos, pentru arta, pentru culoare. Fotografiile mele sunt sincere,libere, unice. Voi fotografia ce doriti voi, dar intotdeauna fotografiile vor fi numai cum simt eu. Valoarea lor este data de caracterul lor irepetabil, de unicitatea emotiei de moment. Nu vreau sa reproduc, vreau sa creez. Lumi, povesti si personaje. Dati-mi libertate si incredere. Veti primi in schimb frumusete, sinceritate si originalitate!  ❤️

 

_SDP3194-Edit-Edit_SDP3189-Edit_DSC3185-Edit-Edit_DSC3189-Edit-2_DSC3175-Edit-Edit_DSC3162-Edit-Edit_DSC3156-Edit_DSC3143-Edit-Edit_DSC3149-Edit_DSC3136-Edit-Edit

 

Lasă un răspuns

