Ani de liceu- Promotii

Ploua infernal

Prin cerul ferestrei, oval,

Norii curgeau, in luna lui Marte.

 

Ploua infernal, ploaie de tot nebuneasca,

N-as mai fi vrut sa se sfarseasca.

Niciodata-acea luna-a lui Marte.

_SDP4578-Edit

Nu e “Marte”, dar ploua.. si e mai.  Citisem poezia asta la scoala, in banca a doua de la perete. “Ploaie in luna lui Marte” de Nichita Stanescu. Miercuri am avut ultima sedinta foto pentru fotografii de promotie, cu Florina, o fata pistruiata, foarte fotogenica.

Peste mai putin de doua saptamani, e festivitatea mea.. mult asteptata festivitate, cand toata lumea te felicita, primesti cele mai frumoase buchete de flori, imbraci pentru ultima oara uniforma.. pe care nici nu o puteai vedea in fata ochilor in cei patru ani de liceu.. dar realizezi la festivitate ca o iubesti si iti sta foarte bine. E singura amintire care te mai leaga cu adevarat de liceu. De ce ? De ce trece timpul atat de repede? Am sa termin Liceul Vocational Pedagogic “Mihai Eminescu”, la profilul invatatoare-educatoare. A fost cea mai buna alegere de pana acum.

18516236_1342859092418081_2021952044_nAnul acesta am inceputul sedintele foto pentru promotii, in aprilie. A trecut mai mult de o luna, de la primul shooting, parca a fost ieri. Cred ca a fost cel mai reusit an de promotii . Fiecare shooting a fost o experinta noua pentu mine. Pentru promotiile de anul acesta am incercat sa surprind in fotografii, un zambet natural, aproape la fiecare persoana. Fiecare shooting e o aventura, chiar vorbeam cu doua fete.. cand ne-am oprit pentru o scurta pauza , pe o banca de pe bulevard.

_SDP6977-2“  – Vai! parca suntem turisti, asa ne plimbam pe aici, mai ales ca avem si o gramada de bagaje.

– Chiar suntem turisti, mai ales ca noi venim de la Reghin.. tu esti ghidul!  “

Cele mai frumoase flori de primavara mi-au colorat fotografiile. Primavara ninge pe pamant cu flori. Magnolii, liliac, lalele, ar putea fi cele trei cuvinte care descriu fotografiile mele din primavara asta. Ca intotdeauna.. am folosit lumina naturala, fara blit, softbox si alte surse de lumina.

_SDP4672Prefer sa folosesc lumina naturala, vreau sa exprim prin fotografiile mele viata reala, asa cum e ea. Ma folosesc doar de ceea ce imi ofera natura, orasul si imaginatia mea. Pentru mine e suficient. Soarele, ploaia si apusul sunt singurele ajutoare de care am nevoie.

_SDP7009-Edit-3Din pacate trebuie sa inchei aici.. ma astepta atestatul, in power point.  Acum sa profitam din plin de ultimele doua saptamani de liceu !! asa cum spune si melodia din Liceenii.

18222045_1329921060378551_5246015128571907132_n

Ani de liceu cu prietenii pe viață,
Scumpii ani de liceu ți-i vei aminti mereu.

_SDP6998-Edit-2_SDP7038-Edit-2_SDP5259-Edit_SDP6073_SDP5098-Edit-2_SDP5115-2_SDP5955_SDP6222_SDP6161_SDP6191_SDP7604-Edit_SDP7542-2_SDP5774_SDP5028-2_SDP5524_SDP6757-Edit_SDP6622-Edit-Edit_SDP4702-Edit-Edit_SDP4559-Edit_SDP6405-Edit_SDP6458-Edit

 

Lasă un răspuns

